Dålig uppdatering

Dags att skälla ut mig? mjo det är nog på tiden eller hur.. men min dator har faktiskt krånglat hela dagen och nu går det knappt att uppdatera för att datorn hakar upp sig varje sekund, jag tror att jag har virus på den så jag får be min bror fixa den för såhär kan jag inte ha det ;) jag har vart hemma idag och slappat... jag kände att jag behövde det efter en ansträngande vecka men nu är jag igång igen och redo för helg.

Jag har märkt att ni har blivit medlem på gratismakeup genom min värvningslänk så ni som inte har registrerat er än får gärna bli medlem på länken ovan så att jag kanske kan lotta ut lite smink till er, jag kan också vettni! man får poäng och när man har skrapat ihop 400 poäng så får man 150:- på kicks men det vet ni nog redan...
 

Kommentarer
Postat av: erika

vinn ett peace armband i min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0