Hej

Hej cupcakes, är allt bra med er? med mig är det prima eller ja just nu så är det så! har precis kommit hem... har vart borta hela dagen och först var jag i skolan där vi började 8 och hade spanska-prov som gick helt okej men jag vågar inte gissa på nåt så vi får se haha och nej det är ingenting för mig. Sen skippade jag resten av lektionerna för att se vår film från kryssningen och gud vad alla skrek och grejer när det hände lite saker och jag höll på att skämmas ihjäl! dom lyckades tillochmed filma när jag grät? inga kommentarer. Nej men vår klass är mycket bättre och stämningen är skitbra så vi behövde den där resan tillsammans! direkt efter åkte jag till stan och mötte pappa och så gick jag på en "intervju" men det var mer så att jag fick prata med föreståndaren för Nilson skor ni vet? ;) där ska jag praktisera ända tills vi går ut trean så det ska bli nice eller nåt, tjejen jag pratade med verkade jättegullig iallafall..

Sen tvingade jag in pappa på H&M där jag kollade på kappan jag ska köpa och den satt perfekt, och på en halsduk från Gina och sen hem. Jag tänkte precis säga "snart börjar idol!" men så kom jag på att dom inte sänder på vardagarna längre, jag som har blivit besatt av det skitprogrammet :( nej men Johan och Lars är sötast så någon av dom SKA vinna okej? nu ska jag dricka koffeindricka och sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0