Måndag

Hej bloggen... ja idag har jag vart i skolan sen klockan 8 men vi slutade tidigt så det var okej, har inte sovit någonting inatt så det är ju ganska illa men annars är det bra, har druckit lite energidricka som vanligt så jag klarar mig ;) det känns som att jag har övergett bloggen lite för facebook men jag antar att det bara är en period men ni ska självklart inte behöva lida för det, kommer att börja fota dagens outfit igen och så lite längre fram i höst och ja man måste ta pauser också eller hur? annars sitter jag och tittar på two and ½ men och jag skrattar lika mycket varje gång charlie och alan bråkar, hur många gånger har inte alan "flyttat"? haha nej men jag har sett alla avsnitt lite för många gånger för mitt eget bästa tror jag. Nu känner jag att jag bara snackar om en massa onödigt men ni får ha en mysig kväll precis som jag ska ha!

Dessutom kan ni se till höger att man kan vinna en exklusiv Louis Vuitton väska till ett värde av 10.000:- klicka här om ni vill vara med och tävla!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hej Helen!

Jag är, lika som du, en av bloggarna som får vara en tillgång i nya storsatsningen via spotlife.se som just nu jobbar i stort sätt dygnet runt för att få ihop sin bloggskara. Jag har hört att dom ska försöka göra oss till en liten slags "familj" kan man säga. Jag tänkte därför höra om du kanske ville skapa en msn-kontakt och snacka lite grann bara som vänner och få igång lite konversationer så att man inte är helt okända för varandra inför kommande möten.



För vad jag har förstått så har spotlife planerat att vi framöver allesammans ska träffas och mingla. Tänkte bara då att detta kan vara en trevlig idé att ta i starten till att lära känna allesammans.



Om du tycker detta låter som en trevlig idé så får du gärna adda: [email protected], så hörs vi mer därifrån. Hur som helst så får du ha en fortsatt trevlig fortsättning.



Mvh

Robin Söderlund

http://robinsoderlund.se

2008-10-13 @ 22:28:02
URL: http://www.robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0