Tisdag

Hej vänner!
idag har jag bara vart i skolan och under sista lektionen åkte vi till sköndal och spelade brännboll, eller inte jag såklart ;D imorgon är en riktigt bra dag för jag ska till tandläkaren wiho!! haha ja jag älskar tandläkaren ;) *inte* nej men jag ska sjukanmäla mig så jag är ledig pretty much hela dagen, kanske inte så bra för att man missar så mycket men jag är i den fasen (eller ja den är inte direkt tillfällig) att jag inte bryr mig om skolan speciellt mycket. Fick iochförsig veta att jag fick VG på spanska provet igår och jag som verkligen trodde att det hade gått åt helvete rent ut sagt men ja det är klart att man blir glad när man gör bättre ifrån sig än förväntat eller hur? 


Nej nu måste jag springa och ta ut linserna!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hej!

Jag tänkte bara skriva igen då eftersom att jag klantade mig igår. jag skrev fel adress gällande msn där jag skrev "hotmaill" så är det så att du har provat att adda mig med denna adress så var det naturligtvis fel av mig.



Men den rätta är: [email protected] och ingenting annat. Du är fortfarande hjärtligt välkommen att adda om du vill, bara för att få igång en trevlig konversation såhär spotlifebloggar emellan! :)



Ha hur som helst en fortsatt trevlig dag!

2008-10-14 @ 16:38:48
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0