Kryssningen

Jag är utvilad, ganska iallafall, och känner mig lugn. Vår kära klass åkte på en 23 timmars kryssning med Silja Line - galaxy, ni vet partybåten ja det hände lite grejer under natten men det var sjukt roligt under de första timmarna. Delade hytt med härliga brudar och vi började dricka och sjöng, snackade, skrek, rökte, resten är ganska suddigt kan jag säga men jag minns att jag dansade en del med några killar också och jag vet inte hur många pojkvänner och flickvänner jag gick runt och sade att jag hade under hela kvällen men det var minnesvärt kan jag säga.. Vissa tog ganska många paparazzi bilder och filmade en massa och jag minns att någon sade "jag säger bara facebook"  haha, ska bli roligt att se *not*. Tyvärr "somnade" jag ganska tidigt men jag missade ingenting tror jag och dagen efter var ingen höjdare, vaknade med några andra i rummet och det första jag kände var att jag var så bakis så jag ville hoppa från båten. Tydligen hade jag druckit mer än jag mindes och fick höra att jag hade gjort lite andra saker som jag inte hade en aning om och nu känns det som att jag aldrig mer vill dricka mer men hur många gånger tänker man inte så egentligen? nej jag sov bort halva dagen och när alla drack igen kände jag att jag inte ville riskera nåt så jag sket i det helt enkelt, ibland måste man vara lite förnuftig också ;) träffade en supergullig tjej som jag snackade med på vägen hem som också hade vart med oss under kvällen. Hon sade att hon hade träffat någon kille på båten som tydligen bodde i finland och han blev jätteledsen när hon sade att hon skulle tillbaka till sverige, ja sånt är tråkigt men hoppas att dom träffas igen :)

Nu tänkte jag plugga lite och känna mig vettig, hoppas ni orkade läsa allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0