Måndag

Hello cupcakes!!
haft en underbar dag? det hoppas jag, och att det är bra med er! min dag har vart småstressig men mysig, kom en timme försent till spanskan på morgonen även fast jag gick upp vid 6 men sånt händer när man är trött ;) vi kom försent till alla lektioner vi hade tror jag haha. Efter skolan så gick jag till frisören och bokade en tid till imorgon eftermiddag (nte min vanliga utan jag tänker testa en ny den här gången *ryser*) och det är möjligt att jag får rusa från mötet vi ska ha vid 2 men klart att man prioriterar att fixa håret eller vad säger ni? egentligen skulle jag vilja att min syster klipper mig men hon har inte tid i veckan så det får bli så, jag ska tunna ut håret och klippa lugg hos frisören för färga det tänker jag inte göra för att håret blir gult? = inte det resultat jag vill ha.

Dessutom verkar det har hänt någonting med kommentarerna, dom visas inte eller försvinner efter några minuter men jag antar att det bara är nåt tillfälligt annars får jag fixa det... ser ni att jag har fått upp annonserna på höger sida av bloggen också? nu ser det inte lika tomt och tråkigt ut och självklart kommer det att komma fler men det är en skitbra början. Nu känner jag att jag har suttit här för länge och försökt kopiera och klistra in rader som inte vill komma med så om det är stavfel så är det för att jag inte orkar ändra mer helt enkelt men för en gångs skull så vill jag inte mörda datan, bara om står att det inte går att publicera inlägget en gång till. Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Meen hej! Jag har ingen pengar kvar på mobilen så jag kunde inte svara. Men jag är hemma idag :(



Love

2008-09-30 @ 09:00:34
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0