Ny frisyr? nej tack

Jag känner mig trött och sliten just nu men jag orkar inte gå och lägga mig även fast jag börjar klockan 8 imorgon och försova mig kan jag inte så jag får skylla mig själv helt enkelt.. jag tänkte skriva av mig om mitt frisörbesök och ja det var en upplevelse som jag inte gör om även om det känns bättre nu såklart!

Jag kom dit. Väntade. Två stycken gick ut och rökte. kom tillbaka. Jag satte mig i stolen och kände mig sådär töntigt jättenervös (ja så blir det när man inte trivs med frisörer) och det första hon gör är att klippa av ca 6 cm av mitt hår och jag höll på att börja gråta, mitt långa älskade slitna hår är borta och jag sörjer fortfarande men det växer ut så det är skönt. Sen klippte jag lugg och den blev ganska bra men nej det är inte min grej även om jag påminner lite om lady gaga i frisyrstilen och jag vet inte ens själv om det är bra? men ja jag får ha hundra liter hårspray i håret för att luggen ska försvinna helt och så får det bli. Nej skaffa inte lugg hörrni, om ni inte är 100% säkra och det var jag inte. Jag tvekade jättemycket och jag måste lära mig att lyssna på min magkänsla men nu vet jag det, ska inte sätta min fot i en sån salong igen, stackars hår.. Ni får gärna komma med tröstande kommentarer, jag har "blottat mig" och det känns bra.
 Inte lugg för min del..


Kommentarer
Postat av: bitte

Skänk en slant till min ROSABANDET INSAMMLING

2008-10-03 @ 13:27:05
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0