Rösta på mig!



Jag är medlem på bloggergossip där jag tydligen är utvald till nåt och har chansen att vinna kontaktlinser för 1000:- från fargadelinser.com och jag använder linser så det vore ju toppen om ni ville rösta på mig genom att betygsätta min blogg från 1-5 ;) jag får återkomma när jag vet hur man ska göra och jag behöver 10 röster iallafall så gå in på länken och sök på "helenaas" så dyker jag upp där och så får ni rösta på mig, det spelar ingen roll och jag vill ha toppen betyg så rösta en femma älsklingar! jag har ju så söta läsare så det är säkert inga problem :)

Kommentarer
Postat av: Mich

Aaa klart jag kan spana in din blogg :)

är jävligt ny på de här, men du har en skit fin

sida något jag aldrig kommer få för jag fattar

inte hur jag ska få det hhahah xD

2008-09-10 @ 17:19:50
URL: http://miiichelleee.blogg.se/
Postat av: HELENAAS

du söker på "HELENAAS" där det står search eller sök :)puss!

2008-09-10 @ 17:36:11
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0