Superwoman

Jag både känner och ser ut som superwoman idag och det finns roliga människor som har sett min t-shirt och bara säger nåt mitt på stan liksom, när jag jennie & baby var påväg hem till henne så sade nån dude typ "så du är stålkvinnan idag?!" och jag bara log tillbaka haha, lite pinsamt men vafan det hör till sverige och jag är ju det så det var inte bara den dagen ;) nej men nu ska jag fortsätta lyssna på iron maiden på högsta volym och skrika allt var jag har, om ni inte har hört run to the hills så blir jag besviken.

Kommentarer
Postat av: Josefine

vet du! Jag har samma tröja :D

2008-09-09 @ 17:15:10
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/
Postat av: Väddö Malin

yeeey, bra att du lyssnar på iron Maiden! :D

btw så måste vi ses snart gumman! det var jätte länge sen :'(

Puuuss<333

2008-09-10 @ 10:36:22
Postat av: angelica

hade en liknande tröja när jag var yngre, men det stod superbitch på den hahah

2008-09-13 @ 14:05:35
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0