The dark knight

Det känns bra att man har så fina läsare som er som gör mig så mycket gladare, jag såg att sofia hade skrivit ett inlägg om min blogg och att hon gillar den och sånt vill jag se mer av :) sen är det fler som har bloggat om mig men det är motsatsen så det skippar vi va? ;) nej men jag tycker att det är bra att folk har blandade åsikter om min blogg, jag skulle inte tycka att det var lika givande om alla älskade den för man behöver ha lite motgångar också eller vad säger ni? självklart är det mycket roligare att få höra hur bra man är och sådär men jag hoppas att ni förstår hur jag tänker för jag menar absolut inte att jag tycker att det är lika roligt att få negativa kommentarer.

Nu ska jag se the dark knight, en riktigt mysig hemmakväll ska jag ha så ni får ha en fortsatt bra Lördagkväll och chattens slut förskjuts till klockan 23:00 och svarar på alla era frågor eller åsikter när filmen är slut så det är väl bra?

Jag gillar moppehjälmar ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Snygg blogg! :)

2008-09-06 @ 20:11:21
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ?

positiva kommentarer är då aldrig fel :)

2008-09-06 @ 20:15:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Micha

Vilken fin design du har ;) Liknar Kissies och Blondinbellas ;) Grymt! Kram.

2008-09-06 @ 22:29:41
URL: http://michellewistrom.blogg.se/
Postat av: hello

kissie härmar ju Blondinbella varför får inte då hon härma henne?!? tex har kissie härmat Bella med mobilbloggen! Varje liten sak hon gör, gör ju också kissie!:(







2008-09-06 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0