Frågestund del 2

Beskriv en typisk vardag för dig?
Jag vaknar, gör i ordning mig (sminkar mig osv) och går till skolan där jag är med mina underbara vänner och så shoppar jag ganska ofta såklart! ;)

Hur lägger man upp videoklipp som inte är från youtube?
Jag vet tyvärr inte, har aldrig prövat faktiskt.

Bästa/sämsta köp?
Ett av dom bästa köpen är mina chanel örhängen och jag säger bara att jag har köpt så många plagg som jag bara låter ligga och skräpa i garderoben som jag aldrig använder!

Har du tips på någon bra, lite mindre känd blogg?
Min såklart :p nej men jag följer inte så många och dom som jag läser är ju dom "stora" bloggarna men Gynning har ju börjat blogga och hon är super tycker jag, klicka här för att läsa hennes blogg.

Har du haft en bra dag? <3
Jadå den har vart fantastisk :)

Åh älskar den tröjan! :)
Har du något skönhetstips? puss
Ja spets är så fint! nej jag har inget speciellt skönhetstips, men jag tycker att man kan unna sig hårinpackningar, göra ansiktsmasker och måla naglarna lite då och då så att man känner sig lite extra fräsch.

1. Vad lyssnar du på för musik? 
2. Vad gillar du för bloggar? 
3. Vad tkr du om att alla tjatar på dig att du har samma design som kissie och BB, och att du snor bilder från kissie? 
4. Kommer du någonsin visa hela ditt face? 
Jag lyssnar mest på rock, AC/DC, iron maiden, sex pistols men TH också såklart. Jag gillar bloggar som jag känner igen mig i och som underhåller mig helt enkelt ;) Jag blir så trött... jag vet inte hur många gånger jag har sagt hur det ligger till men tydligen så går inte den informationen in, jag har lust att slå alla på käften helt enkelt. Och ja det kommer jag så ni behöver inte oroa er :) 
 
Vart har du köpt spetströjan på bilden? :)
Hur många unika besökare och hur många klick har du per dag?
Hur gör du för att få folk att besöka din blogg?

Jag har köpt den på MONKI i stan, jag har några hundra unika besökare och lite över 1000 klick per dag! Jag ser till att synas och nu har jag fått ganska mycket publicitet utan att göra så mycket så det är väl tur ;)

Var får du insperation ifrån?
Miley Cyrus & Leighton Meester för tillfället

Varför har du prada i din blogg design?
Är du stamkund där, eller får du betalt för att ha det eller vad?

Nej jag får inte betalt för att ha det!

Åhh vad fin tröja, är den från gina tricot? :D
Nej läs svaret högre upp!

Varför bilden?
Huh?!

Varför är du så bäst, sötaste?
Du är grymmast tjejen :D

Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sen forever men den här bloggen har jag hållit igång i 2 veckor så det är inte mycket alls, så jag är stolt över mig själv att jag har lyckats!

Gillar du kissies blogg?
Absolut inte

Vart har du fixat din designblogg? gillar den verkligen :)
Den har jag fått av spotlife, ja jag älskar den!

Vad för sorts människor tål du bara inte?!
Falska människor som aldrig kan vara sig själva, jag har fått nog av såna idioter och jag hoppas att jag slipper stöta på fler såna som gör vardagen surare än vad den är.  

Kommentarer
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

kul att läsa ^^

2008-09-14 @ 12:59:15
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/
Postat av: sassy

Sex Pistols är bra :)

2008-09-14 @ 13:23:32
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Åh, AC/DC är jättebra!! :)

Fin blogg har du också :)

2008-09-15 @ 11:20:57
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Malin

Roligt att du hade frågestund, ha gärna det någon mer gång! :)

Jag skulle tycka det var roligt om du kunde ge något tips till alla som bloggar, hur man ska göra för att "nå ut" till alla, få den lite kändare osv :)

Kram!

2008-09-17 @ 12:13:30
URL: http://maulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0