Då kör vi!

Då kör vi igen! jag är redo, utvilad och taggad så det känns jättebra det här ;) har fått veta att jag kommer få annonser till bloggen tills imorgon förhoppningsvis och det betyder att jag kommer få ännu fler intäkter så jag är superglad för det, jag vet tyvärr inte vad jag kommer tjäna och sådär än men det lär ni inte få veta heller i början eftersom att det är ganska privat.. just nu sitter jag och dricker iskall red bull eller koffeindrickan som pappa säger hela tiden (höstens beroende + diet) och lyssnar på fin musik så att man blir alldeles glad i själen!
 
På tisdag är det dags att gå till frisören och jag har lite av frisörskräck måste jag säga, jag ska klippa lugg!! man vet alltid hur man vill ha och berättar det till dom som oftast inte förstår utan gör på sitt sätt och ja.. då blir det som det blir, har ni några hemska upplevelser? vet inte om jag vågar titta men vi kör på det iallafall, jag är intresserad. Själv brukar jag känna att det ser förjävligt ut precis när jag har gått därifrån men sen svalnar det och ja ni förstår vad jag menar så jag hoppas luggen funkar bara..

paparazzibild av fina Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0