Lista

HAR DU..
Ett förhållande: Nej
En bästa vän: *neeeej* klart jag har!
Haft ett seriöst förhållande: Nej det tycker jag inte.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: jag säger bara tom kaulitz ;)
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Haft ett one night stand: Kanske :)
Skrikit åt en lärare: yes
Kysst någon och sedan ångrat dig: Shit happends :p
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Absolut!
Drogat: Nej
Snusat: Nej :)
Rökt: Ja!

DAGENS
Klädsel: Se "dagens outfit"
Smink: Osminkad!
Frisyr: utsläppt
Vill ha: Myspys :)
Sjuka: En kickass förkylning..
Köp: lite smink, ett rosett linne från H&M
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: HAHAHA ;)

SISTA
Personen som smsade dig: Älskling!
Personen som du ringde: Hem ;)
Alkohol: Vodka
Gången du grät: Jag kommer inte ihåg!

SKULLE DU..
Våga hoppa fallskärm: No way :O
Våga hoppa bungyjump: Absolut inte!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Nej :(
Kalla dig själv lycklig: För tillfället ja.
Hellre ta bilden än vara med på den: Ja jag hatar att vara med på kort ;)
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej:  Ja
Ljuga för någon: kanske!
Kunna springa 50 mil: HAHAHA jag springa, hahaha.

BLANDAT
Vem sov över hos dig senast? Becca!
Vem pussade du på senast? Hemligt :)
Var bor du? Stockholm
Känner du någon som heter likadant som dig? Nej jag är unik :p
Vad är din riktiga hårfärg? Jag kan säga att jag inte är naturligt blond..  

Tailsweep Page Counter

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Hejhej :)

hoppas allt är bra ?

Ska du klippa lugg, varför :)

2008-09-05 @ 05:50:52
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0