Dagens planer

Dagens planer idag för denna onsdag är att åka till tandläkaren eftersom att jag har tandläkartid (ända borta vid jordbro istället för handeln där jag brukar gå så det är lite surt) och jag hoppas att jag inte smittar ner alla människor där med min hosta haha, men det är sånt man får ta tycker jag :p det är ett tag kvar så jag hinner göra mig iordning och äta lite frukost och sådär och efter det ska jag faktiskt shoppa, ovanligt va? nej men jag känner att jag behöver det eftersom att det var såååå länge sen ;) så det kommer ni få se i bloggen idag så har ni nåt att se fram emot, vad säger ni... tror ni att det skulle vara lättare och dela upp mina inlägg i kategorier? det är ju mycket lättare att hitta så jag ska tänka på det helt enkelt.

Och så får jag välkomna alla nya läsare som har hittat hit!
Bilder kommer senare idag honeys!


Kommentarer
Postat av: Bea

ar inte vendelso narmare ? fan jobbigt att aka anda till jordbro ghettot =P

2008-09-03 @ 15:18:50
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0