Godnatt :)

HELENAAS TOPPLISTA:


1. Min blogg, hur bra är inte den på en skala? och den blir bara bättre och bättre nu till hösten och så kommer det rulla på hoppas jag, och det är skönt att ha ett eget domännamn istället för blogg.se och jag älskar att göra reklam för min egen blogg så jag är på förstaplatsen utan tvekan! 

2. Miley Cyrus som jag skrev om för ett tag sen, hon är bara 16 år och så framgångsrik, snygg osv.. och nej jag är inte kär i henne haha men hon är skitbra helt enkelt, attityd har hon dessutom och det är inte många som har ;)

3. Hösttrenderna - jag menar.. hur härligt höstmode är det inte? spets, sammet, kavaj, stora accessoarer. Det kan inte bli bättre och jag längtar tills hösten sätter igång på riktigt så att man kan börja gå i varma koftor.

4. Mina uggs, jag älskar dom, det är mina älsklingar!

5. Självsäkerhet, man måste tro på sig själv och det är jätteviktigt att man vågar stå för sin personlighet, sina kunskaper och handlingar. Man ska inte låta någon trycka ner en, om jag får en elak kommentar här i bloggen så struntar jag i det totalt för vem är den som sitter bakom en skärm och inte ens vågar stå för sitt namn?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har rätt, höstmodet är verkligen snyggt. Det känns som att flesta har fastnat för det eftersom alla ska ha spets och sammet.



Det är klart att man ska ha självsäkerhet, eller alla kankse inte har så bra men man ska sluta lyssna på alla och lära känna sig sjäkv så går det bra!

2008-09-03 @ 23:55:54
URL: http://chaverraa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Jag läste hos Therez att du gillade hennes klänning från Chicy.se :) Tänkte bara tipsa om att jag har en till salu i min blogg, om du är intresserad av en till dig själv. Ha en bra dag!

2008-09-04 @ 10:38:42
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0