10/11

Förlåt förlåt förlåt!

eller nej... inte den här gången.
Jag har förlorat mitt hjärta, min älskade ängel som jag älskar och saknar så otroligt mycket att det gör ont, varje dag är en kamp för att slippa känna tomheten, ångesten och rädslan för vad som ska hända, hur jag ska känna nästa dag, och jag är riktigt ledsen och jag bär på en otroligt tung börda som jag aldrig har haft förut. Jag hoppas att ni förstår att jag fan inte tänker sätta mig och blogga och låtsas som att allt är frid och fröjd för det är det inte, jag skulle kunna skriva ett förjävla långt inlägg om mina känslor och hur jag känner men jag tror att det skulle bli för personligt för mitt eget bästa och jag känner inte att det skulle leda någonvart heller. Vissa märker det inte men jag kämpar varje dag, för att må bättre, för att slippa alla dåliga tankar och känslor som svämmar över och bli för mycket. Varje dag är det samma tomrum som aldrig fylls, jag kan inte släppa taget än och jag är rädd, jag vet inte när jag kan göra det. Jag orkar inte en massa påhopp nu så dom kommentarerna tänker jag ta bort direkt om det nu finns såna okänsliga människor, visa lite respekt nu, det är det minsta ni kan göra. Det här är det värsta man kan vara med om, att förlora någon man älskar, som har släppt taget för tidigt. Men sov gott min vackra, vi ses snart!

Wish I could bring you back
You're always on my mind
About to tear myself apart
You have your special place in my heart, always

Kommentarer
Postat av: tess

älskar du att shoppa? :D

i så fall, bli medlem på gratiskläder och presentkort på hm, gina tricot eller jc, GRATIS :D



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2646

2008-11-10 @ 23:09:55
Postat av: Angelica Norman

Usch, börjar bara gråta nästan av din text,. jag vet hur det är att förlora någon man älskar. Min häst.. usch.. :'( hoppas det blir bättre snart!!!!

2008-11-11 @ 11:09:13
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: - Miss Attitude -

Men usch, det låter som att nått hemskt har hänt. Jag beklagar verkligen att du går igenom nått så hemskt som får dig att må så dåligt som du beskriver. =(

Hoppas det inte är allt för allvarligt, hoppas att tiden läker dina svåra sår. Jag hoppas att det inte är alls är som jag tror att det är.. Jag beklagar sorgen.

Må bäst och lycka till med livet!

Många varma peppande kramar

2008-11-11 @ 12:25:32
URL: http://dkqa.blogspot.com
Postat av: elin

STORT KRAM TILL DIG!

Beklagar verkligen sorgen! Vet själv hur det är och förlora någon man älskar väldig mycket!:(

Hade bra och ta hand om dig tjejen!

2008-11-13 @ 20:59:38
Postat av: Emma

Helena jag tänker på dig <3

2008-11-13 @ 22:27:19
URL: http://emmasoder.blogg.se/
Postat av: kikki

Ta hand om dig! :) Du verkar gå igenom något väldigt jobbigt nu, beklagar =/ KRAMKRAM!

2008-11-18 @ 14:57:54
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Marielle

vill du vinna ett specialdesignat berlockarmband från by M? Var med och tävla i min blogg:)



kram /Marielle

2008-11-18 @ 19:24:02
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0