Nördglajjor

Jag känner mig glad även fast jag har vart hos frisören som blev totalmisslyckat (men jag börjar ändra åsikt när jag tog till sminket) och slog i foten i min bashögtalare som gjorde förjävligt ont, har blåsor på foten efter mina högklackade 10 centimeters skor som jag var tvungen att gå i igår och är trött men som sagt, det är bra ändå för på torsdag är det kryssning på galaxy med klassen och som jag längtar!! och ett stort + är att jag har massa koffeindrickor som pappa köpte till mig och han har också börjat dricka det, förlåt men HAHA! och jag tvingade honom att hacka sönder mina snygga solglasögon och gjorde dom till nördglajjor som jag älskar ;)

Vad livet känns härligt när man lyssnar på bra musik på högsta volym, dricker koffeindricka, bloggar och känner sig fräsch.. vad är bättre än det? I skolan var min baby lite busig och drack lite blandningar i skolan, fyfan vad jag älskar den tjejen! hon är världens bästa vän och craaaazy haha! nej men nu tänkte jag faktiskt göra lite nytta och plugga med min onda fot men det får gå, nu är jag på g och det känns riktigt härligt. Precis när jag skulle ge upp hoppet om att hitta överföringssladden till kameran så hittade jag den så det var skitbra, nej nu till plugget!

Kommentarer
Postat av: H

Är det de här det ända vettiga du kan skriva??

Och ta av dig dom där extremt töntiga glasögonen.. Du förvärrar bara ditt utseende ännu mer.. :/

2008-09-30 @ 18:44:14
URL: http://minii-h.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Sluta sudda ut dig själv, du är ju söt som du är :)

2008-09-30 @ 19:03:44
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: HELENAAS

Jag har saknat dina otroligt vackra kommentarer måste jag säga haha så bring it on.. och ja det är som sagt min blogg och ja det är det enda vettiga jag kan skriva, kraaaam

2008-09-30 @ 19:07:00
URL: http://helenaas.se
Postat av: HELENAAS

Alexandra: tack sötis :)

2008-09-30 @ 20:27:18
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0